Dette er meg

I jobben min idag benytter jeg følgende systemer/programmer:

  • Microsoft word, excel, powerpoint og outlook.
  • Adobe PDF.
  • Adobe Photoshop.
  • WordPress.
  • Visma Business
  • fiken.no

Jeg har vært borti mange forskjellige systemer i mitt arbeidsliv, og setter meg fort inn i nye ting.
Har også benyttet tidligere:

  • PowerOffice Go
  • mailchimp
  • e-conomic.no
  • fakturo.no

Min kjernekompetanse er innen kontorrelaterte oppgaver.

I 2016 startet jeg opp mitt eget firma: Sofies tjenester, og har følgende kunder:

  • Itsshowtime AS (Tidligere navn: Showstoppers AS)
  • Itsshowtime Tommy Steine (tidligere navn: StoneArtist/GladGutt)
  • Romerikeshow AS (Tidligere Sirkus Østfold AS) fra 2016 og frem til mai 2020

Disse firmaene ble startet av Tommy Steine oppdragene består i enkel bilagsføring(regnskap), betale regninger i nettbank, fakturere/kreditere, lage kontrakter, reklamemateriell, oppdatere web og facebook m.m. Samt en rekke andre oppgaver/personlig assistent. (startet som vikar via Adecco)
I 2019 solgte Tommy Romerike Show AS, og jeg vil gjøre bilagsføring til mai 2020. Etter dette overtar eksisterende regnskapsavdeling (Eies nå av Skarestrand Gruppen)

Etter mange år i samme bransje (eiendomsmeglerbransjen) hadde jeg lyst til å prøve noe annet.:
Jeg fikk ett midlertidig vikariat hos AHUS på HR/Personalavdelingen (ca 1 dag i uken) og jeg ble ansatt i Adecco, og fikk ett 50% vikaroppdrag via de hos Saxi Produkter as, hvor jeg jobbet i 10 måneder. Deretter gikk jeg over til å være vikar direkte hos Saxi. Der var jeg vikar frem til jeg ble fast ansatt i april 2020.

Arbeidsoppgaver Saxi (vikariat fra mars 2015 til dags dato):

  • Backoffice.
  • Kundeoppfølging.
  • Fakturering
  • Arkivering
  • Lage FDV dokumentasjon m.m.

Arbeidsoppgaver ITSSHOWTIME AS/STONEARTIST (SIRKUS ØSTFOLD AS) vikaroppdrag via Adecco (okt 2015 til mars 2016):

  • Bookingansvarlig.
  • Tilbud/kontrakter/avtaler.
  • Fakturering.
  • Betale inngående fakturaer og registrere innbetalinger.
  • Enkel bilagsføring.
  • Oppdatere websider (wordpress: tommysteine.no og sirkusostfold.no)
  • Nyhetsbrev m.m.

Arbeidsoppgaver Ahus (6 mnd vikariat fra mars 2015):

  • Ansettelseskontrakter.
  • Tjenestebevis.
  • Kontrakter.
  • Arkivering m.m.

I 10 år jobbet jeg i meglerbransjen, hvor jeg startet med å holde visninger for Gjensidige Nor Eiendom (2001). Etterhvert fikk jeg ett vikariat på kontoret (2003), og når dette var over fortsatte jeg i Areal Eiendomsmegler (2004). Så gikk jeg ut i svangerskapspermisjon (2006) og i mellomtiden ble Areal kjøpt opp av EiendomsMegler1. Når jeg skulle tilbake i jobb igjen, så søkte jeg på assistentstilling hos EiendomsMegler1 og begynte å jobbe der i 2008. Der jobbet jeg frem til 2014. En kort periode jobbet jeg hos PRIVATmegleren Pioner.

Arbeidsoppgavene i meglerbransjen 2003-2015 (Startet med å holde visninger i 2001):

  • Registerer oppdrag.
  • Innhente informasjon fra kommune,foretningsfører, ligningsverdi, restgjeld, grunnboken m.m.
  • Bestille takst, foto og styling.
  • Lage utkast til annonse og prospekt.
  • Lage akseptbrev og kontrakt.
  • Lage oppgjørsmappe, arkivere.
  • Visninger.

Jeg er godkjent som medhjelper og har godkjent eksamen.

I tillegg til dette har jeg hatt en rekke andre jobber:

RB Data (2002-2003) og RBnet (2004-2007)

Arbeidsoppgaver i RB Data/RBnet:

  • Salg av bedriftløsninger innenfor internett/mail/web,hardware og konsulenttjenester.
  • Fakturering.
  • Oppfølging av kunder.
  • Fraværslister og ferieliste.
  • Møtebooking.
  • Koordinering av selgere.

Jeg jobbet ca 1 år hos Nextra/Telenor Business Solutions (2001) på salg og support av tjenester (adsl, mail, web m.m.) til bedriftsmarkedet.

I 6 år jobbet jeg hos Lefdal Elektromarked (1995-2001), hvor jeg startet som selger og ble etterhvert selgerleder data/tele.

Arbeidsoppgaver Lefdal

  • Kundebehandling
  • Timeliste/vaktliste og ansettelser
  • Klager og retur
  • Bestilling av varer
  • Varetelling
  • NK for daglig leder.

Har jobbet hos UNIK Brudesalong (1992-1995)

Arbeidsoppgaver UNIK:

  • Tilpassing og søm av brudekjoler, selskapskjoler, dåpskjoler,herretøy.
  • Vask og rens.
  • Samt bestillings ansvarlig for tilbehør.

I tillegg til dette har jeg jobbet hos Badeglæder/Saape og jeg har vært dagmamma, samt hatt jobb noen måneder på sykehjem i arbeidsstuen.

Jeg har førerkort klasse B og C1

  • Markesføring Facebook.
  • Medhjelper eiensomsmegler.
  • Diverse Ahus kurs.
  • Kurs i excel (via Lefdal)
  • Grunnkurs Søm & Tekstil, Bjørkelangen VGS (1989-1990)
  • VK1 Kjole & Draktsøm, Lørenskog VGS (1991-1992)
  • VK2 Kjole & Draksøm, Lørenskog VGS (1992-1993)
  • Svennebrev Kjole & Draktsøm (1993)
  • Advokatsekretær, Norges Yrkesakademi (2017-2018)

Kursbevis

Verv

  • Itsshowtime AS – oktober 2015 til dags dato
  • Eureka Amatørteater –  Catering ansvarlig – oktober 2017 til dags dato
  • FAU Garderåsen skoleåret 2018/2019 – Kasserer
  • Vara FAU skoleåret 2017/2018
  • FAU representant skoleåret 2018/2019, Kasserer

Frivillig arbeid/foreldrearbeid hos Eureka Amatørteater:

Oppsetninger:

2013/2014 Tornerose – catering/kiosk gruppe
2015/2016 Skjønnheten og udyret – kulisser/rekvisit/scenearbeider grupe
2016/2017 Narnia – catering/kiosk gruppe
2017/2018 Shrek – leder catering/kiosk gruppe
2018/2019 Peter Pan – leder catering/kiosk gruppe

Jeg har også hatt noen statistoppdrag:

Mnd/år Oppdrag Hvor Hva Antall dager
02.2016 Snømannen Oslo Statist i bil 1 dag
06.2016 SAS reklame Gardermoen Reisende 1 dag
07.2016 Roeng Kommune Fet Rådhus Kommunestyrerepresentant 2 dager
08.2016 Roeng Kommune Fet Rådhus Kommunestyrerepresentant 1 dag
09.2016 Roeng Kommune Fet Rådhus/Herredhuset Kommunestyrerepresentant 3 dager
09.2016 Zombielars Oslo Statist i barne/ungdomsserie 1 dag
09.2016 Okkupert 2 Fornebu Statist regjeringsansatt 1 dag
09.2016 Første Date Fornebu Statist restaurantgjest 1 dag
10.2016 Reklame Skatteetaten Lindeberg Statist som foreldre 1 dag
10.2016 Hotel Cæsar Oslo Statist 1 dag
03.2017 Hjemmebane NRK Fjerdingby Statist 1 dag